בילירובין גבוה וחוסר G6PD
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב,לבני בן 9.5 יש חוסר G6PD ובבדיקות שביצענו כעת רואים שכל סוגי הבילירובין פי 2 מעל הנורמה:ישיר-0.38,עקיף 2.12 וכולל 2.5 .תמיד היה לו גבוה מהנורמה אבל יש עליה מפעם אחרונה (2010).האם יש קשר בין חוסר G6PD ורמת הבילירובין?ומה ניתן לעשות?תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
הקשר אפשרי אם יש המוליזה כרונית וזה לא כ"כ סביר, אבל גשו לבדוק את הנושא... אבל לא חייב להיות קשר.. אם יש תסמונת ג'ילברט, למשל, הרי שאין קשר ואין מחלה כלל. מה לעשות ? תלוי בסיבה ובאבחנה. לא תמיד צריך בכלל לעשות משהו. פנו לבירור הדברים.