הורמונים בטיפולי פריון וקרישיות יתר
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם הורמונים בטיפולי פריון, אסטרוגן, או הורמונים לתמיכה בזמן ההריון, מסוג פרוגסטרון או קרינון ודומיו, עלולים לגרום לקרישיות יתר בהריון ? המחזור/ווסת שלי תמיד היה קשה, ארוך ועם קרישי דם קטנים. האם מותר לי לקחת הורמונים לטיפולי פריון ?
לקריאה נוספת והעמקה
הריון הוא מצב של "קרישיות גבוהה". גם הורמונים שונים יכולים לגרום לאותה תופעה. מה מותר ומה אסור - יש לבדוק.. ובודאי שלא ניתן להסיק זאת מהמידע על הדימום בווסת בלא בירור ממשי של הדברים.