בדיקות דם
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בחורה בת 33. רציתי לדעת אם בדיקות דם שיצאו תקינות לחלוטין, כולל בדיקות PT,PTT,INR קובעות בוודאות שאין בעיה המטולוגית כגון קרישיות יתר ובעיות בכלי דם? הבדיקות נעשו עקב כאבי ראש וסחרחורות שבאו עם תופעות נוספות. בבדיקות של לחץ דם שנעשו לי רוב הזמן הלחץ היה תקין ואפילו נטה ללחץ דם נמוך, אך בבדיקות מועטות הוא יצא לי מעט גבוה מהנורמה (הגיע ל136/93. האם זה שבדיקות הדם יצאו תקינות יכול לגרום לי להיות רגועה שהכל תקין?
בדיקות הן כלי עזר לרופא לאבחון בעיות רפואיות הגורמות לסימפטומים סימנים ותלונות והן נבחנות בקונטקסט בו נעשו. זה מה שבדיקות אומרות. בדיקות שיצאו תקינות - אומרות שבדיקות אלה תקינות.. זה הכל.