נקודת הזרקת קלקסן שלא נקרשת.אחרי דיקור מי שפיר
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בהריון ומזריקה קלקסן 40 על בסיס יומי בשל SVT שהיה לי לפני מספר שנים. אתמול ביצעתי דיקור מי שפיר ולצורך כך לא הזרקתי קלקסן ביום שלפני הדיקור. היום הזרקתי קלקסן שוב, לאחר הפסקה של כמעט 72 שעות. מאז ההזרקה עברו יותר משעתיים אך נקודת ההזרקה עדיין מדממת- בדכ הדימום נפסק כעבור דקות ספורות. יש לציין שגם אחרי ההזרקה האיזור היה רגיש וכואב זמן רב מהרגיל. אני דואגת שמא עשיתי משהו לא טוב (הזרקתי עמוק מידי? הזרקתי לא נכון?) או שיכול להיגרם נזק (ועוד בשילוב עם הסכנות של הדיקור מאתמול). הייתי מצפה שדווקא לאחר הפסקה של מס ימים בקלקסן נקודת ההזרקה לא תדמם כלל.. אשמח לתשובה מהירה שכן אני מאוד לחוצה. תודה, עינת
גשי לרופא... לא לפורום. כאן לא ניתן לראות, לבדוק או לקבוע מה הבעיה.