בדיקת אנטי קלקסאן בהריון
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בהריון בשבוע 19 לאחר שעברתי 3 הפלות ולידה (ההפלות היו בשבועות 11, 9, 22). אני מאובחנת עם APLA ולופוס ללא סימנים קליניים. לפני 4 שנים היה לי DVT ברגל שמאל (לפני כל ההפלות) ומאז אני מטופלת בקומדין או קלקסאן בהריון ובין הריונות. המינון שאני לוקחת הוא מינון טיפולי ולא מניעתי. כרגע 60 מ"ג פעמיים ביום. עשיתי בדיקת אנטי קלקסאן והתוצאה הייתה 0.62. ההמטולוג שלי אמר שהתוצאה צריכה להיות סביב 0.7. אין לי אפשרות להשיג אותו בימים הקרובים. האם אני צריכה להעלות את המינון? זה דחוף לי לדעת כי ההריון חשוב לי מאד.
א. לא רשמת את משקלך... ב. איני חושב שזה כזה פער משמעותי, בין 0.62 ל- 0.7, ג. איני חושב שדחיה של כמה ימים תשנה משהו, אבל... בכל מקרה, עם כל ההבנה לדחיפות שאת חשה, איני מטפל באנשים דרך פורום ואיני נותן הוראות רפואיות בהתכתבות.