ספירת דם
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. אני בת 43 ועשיתי בדיקות כלליות: ספירה, כימיה, בלוטת מגן... כל התוצאות תקינות פרט לכדוריות דם אדומות שיצאו נמוכות: 4.09 (בתוצאות בדיקות מהשנים האחרונות יש איזו מגמת ירידה, אבל עד עתה זה היה עדיין במסגרת הנורמה) בנוסף גם ה - MCHC מעט נמוך מהנורמה - 32.4. כל שאר מדדי הספירה תקינים. ברזל וטרנספרין - אפילו בטוח הגבוה בסקאלה ואין סימן לחוסר. חומצה פולית - תקין. B12 - בנורמה, אך מעט נמוך (184). האם עלי לעשות בדיקות נוספות? האם יש גורמים גופניים היכולים להשפיע על כמות כדוריות הדם האדומות, פרט לחוסר בברזל/בי 12 או שמדובר בתוצאה זניחה? תודה
רשמי את הספירה במלואה...