אנמיה מקרוציטית ?
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב , אני בת 18 טבעונית כחצי שנה וצמחונית כמעט שנתיים מאז שאני זוכרת את עצמי יש לי נשירת שיער שלא מרפה ממני גם כשאכלתי הכל ! עשיתי בדיקות דם ואלו התוצאות : RBC 3.8 HB 13 MCH 33.0 MCV 95 MCHC 34.8 RDW 11.2 חשוב לי לציין שאני לוקחת תוסף של B 12 בערך פעם או פעמיים בשבוע .. בנוסף היו פעמיים שלקחתי תוסף זה גם כשלא הייתי צמחונית/טבעונית .. אם אכן יש לי אנמיה , האם הסיבה יכולה להיות תת חומציות בקיבה שבגללה ספיגת B12 שלי לא טובה ?
לקריאה נוספת והעמקה
המוגלובין 13 זו לא אנמיה... שמרי על עצמך... שנה טובה