תוצאות בדיקת דם
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אני בת 59, עם רקע של לחץ דם גבוה שמאוזן ע"י כדורים. וסובלת מאנמיה כרונית שבד"כ היא גבולית. ב4 שנים האחרונות אני עורכת מעקב לבדיקות הIgM עקב ניסיון להבין מדוע יש לי אנמיה כרונית. ערך ה Immunoglobulin M הוא 907. (בבדיקה האחרונה הוא היה 728). ערך הImmunoglobulin G הוא 1040. ערך ה Immunoglobulin A הוא 157. ערך ה Kappa FLC הוא 39.4. (בבדיקה האחרונה היה 31.5) ערך ה Lambda FLC הוא 13. ערך ה FLC Ratio הוא 3.03. (בבדיקה האחרונה היה 4) תוצאות אלה על מה מעידות? האם מדובר במחלה ממארת? האם יש מקום לדאגה? תודה!
זה אומר שכנראה יש לך חלבון מונוקלונלי, חד שבטי. זה יכול להגרם ע"י דברים שונים ויש לבדוק בצורה מסודרת מה הגורם ומה האבחנה. בדיקת מח עצם היא חלק מהבירור הנדרש כאן, לענ"ד.