תרומבוציטוזיס
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מאובחן עם ET מגיל 9 בערך (בן 23), בבדיקה אחרונה מעל מיליון מאה, בשבועות האחרונים אני שם לב שיש לי קצת דימומים מהחניכיים, קם בבוקר עם דם בפה וזה.. בהתחלה חשבתי שסתם מברשת שיניים חדשה, או איזה דלקת, אבל גם שמתי לב שיש דם ביציאות.. (אולי אבל גם לא בהכרח קשור), פשוט התזמון של 2 הדברים ביחד, והרופאה אמרה לי לשים לב אם יש דימומים.., כעקרון יש לי תור בסוף אוקטובר, האם כדאי לעשות איזהשהו בירור לפני? האם יכול להיות שמשהו משתנה שם..? תודה מראש וחג שמח
בודאי שיש לפנות לרופא בהקדם ככל האפשר. תתקשדר לרופאה שלך או תגיע אליה /למרפאה. ב- ET יכולה להיות הפרעה תפקודית של הטרומבוציטים, בעיקר במספרים שמעל מליון.