מתן קלקסן לאחר ניתוח מוח
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לאמי בת 72, נמצאה מנינגיומה גדולה באזור הקליווס הגזע המוח. בעוד כעשרה ימים תעבור ניתוח להסרת הגוש. קיים סיפור משפחתי של קרישיות יתר. אחיה עבר pulmonary embolism ובעקבות כך פנתה אמי להמטולוג לבירור נוסף והיא נמצאה נשאית של מוטציה בפקטור 2 במצב הטרוזיגוטי. יש לציין שלאמי לא היו ארועים תרומבואמבוליים. ההמטולוגית המליצה על טיפול פרופילקטי ב clexan 40 מג ליום במקרים של חוסר ניידות. אבקש לבדוק האם יש המלצה אחרת לטיפול לפני או אחרי או בזמן הניתוח. האם השימוש בקלקסן בכמות של 40 מג אחרי הניתוח היא המומלצת? תודה מראש
בפורום לא מטפלים באנשים ובודאי שלא נותנים המלצות טיפוליות מהסוג המבוקש. אם את רוצה חוות דעת נוספת עלייך לפנות איתה ועם כל המידע / חומר לבדיקת רופא במציאות (ולמען הסר ספק - זו לא הזמנה. אני לא מקבל חולים)