עזרה בנוגע ל-fmf
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, שמי חלי ואני בת 22, במשך 9 חודשים הרגשתי רע ואף פעם לא מצאו משהו חריג..הכאבים מלווים באי נוחות באיזור הבטן (בטן נפוחה),שלשולים, כאבי בטן עזים לעיתים קרובות. מכיוון שאחותי חולה בfmf ולאור הכאבים האמורים עשיתי בדיקת דם לגילוי fmf. בתשובה שקיבלתי היום נאמר כי אני נשאית למוטציה v726a-הטרוזיגוט,שאלתי היא מה זה אומר הטרוזיגוט והאם זה אומר שיש לי fmf? עליי לציין שאני סובלת כבר זמן רב מכאבים שפגמו משמעותית באיכות חיי ולכן אשמח לתשובתכם.(התור הקרוב לרופא למלחות גנטיות הוא בעוד חודשיים). בתודה מראש,חלי.
הנושא איננו המטולוגי