WBC
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר' שאלתי היא: במספר ספירות דם (בקירוב אחת לחודש) WBC- 14 באופן כרוני. ביצעתי בדיקות שתן כולל תרבית- כולם תקינות. מה דעתך בנושא?
א. דעתי שאי אפשר לדון בנתון מבודד מתוך הספירה המלאה ב. גם אי אפשר לדון בנושא זה בלי לדעת שום דבר על האדם... מידע רפואי ומידע אישי רלבנטי. בראש הפורום רשומות הנחיות כיצד לשאול בצורה שתאפשר מתן תשובה
אני בת 28, בריאה בד"כ. לאחר ניותוח קיסרי ורעלת היריון לפני 5 חודשים. במהלך ההיריון ה- WBC היו סביב 14-16, נאמר לי שהדבר תקין בהתאם למצב-היריון. בתקופה האחרונה אני עושה בדיקות דם כרוטינה ועדיין WBC לא יורד מ-14 עם דיפרנציאל תקין ויתר ספירת הדם גם היא בגדר הנורמה. לציין כי אינני סובלת ממחלות/דלקות כלשהן בתקופה זו. אשמח לחוות דעתך מה ניתן לעשות בעניין והאם בכלל צריך, תודה