בהמשך לשאלה הקודמת APLA וטיפול שניים
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כחודשיים הייתי אצל ההמטולוג שלי ,במעקב.שאלתי אותו על האפשרות של טיפול שניים ואז אמר לי שיש אפשרות לגרגר תמיסת AMP.HEXACAPRON למנוע דימום יתר..כרגע לא ניתן לי לשאול אותו כי הוא בחו"ל.אני מניחה שאתה מכיר את התמיסה הזו.האוכל לקבל את חוות דעתך?האם כדאי? מומלץ? רצוי?.תודה
לקריאה נוספת והעמקה
האפשרות קיימת, אבל יכול להיות שיהיה קשה להשיג כדורים אלה.. וגם זה לא העיקר. לאלה יש חשיבות משנית. החשיבות הראשונית היא עצירה של דימומים במהלך הטיפול ויש לכך חומרים ייעודיים מקוטמיים.
האם רופאי שניים "טובים" יודעים איך???!!! נראה לי שיש לי רופא כזה.