המטומה לאחר הזרקה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר שלום, לאחר הזרקה של חומצה הילרונית נוצרה לי מעל השפה המטומה מאוד קשה. הרופא כירורג פלסטי יעץ לי לערוך ברור המטולוגי מכיוון שלמרות ניסיון רב הוא לא ראה המטומה כזו קשה וזאת למרות שאמרתי לו שבדיקת הדם האחרונה שבצעתי הראתה שכמות הטרומבוציטים שלי תקינה באזור 200 אלף. הוא טען שלמרות זאת המקרה מצריך ברור. האם באמת יש מקום לברור? בתודה, שיר
לקריאה נוספת והעמקה
א. בעיות קרישה זה לא רק טרומבוציטים וגם מספר תקין שלהם לא שולל בעית קרישה... ב. מאידך.. אם הרופא פגע בכלי דם וגרם לדימום, זה לא קשור לבעיה קרישה... ג. ברור שאין כל אפשרות לדעת זאת מכאן ויש לפנות לבדיקה מסודרת