כדוריות דם לבנות
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני כחצי שנה עברתי ניתוח "שרוול" לטיפול בהשמנת יתר, ואחת הבקשות של המנתח לביקורת הקרובה הייתה לחזור על בדיקות דם. היום קיבלתי את התוצאות של בדיקות הדם, והכל מעולה, הסוכר ירד, תפקודי כבד השתפרו, אך הרופאה שמה לב שספירת הכדוריות הלבנות שלי היא מעל לדרוש, וכשבדקה את הבדיקות האחרונות (משך שלושת השנים האחרונות) ראתה שגם הם גבוהות מהממוצע. 21/10/2009, ספירת הכדוריות הלבנות הייתה 11.3 03/01/2011, ספירת הכדוריות הלבנות הייתה 13.3 24/01/2009, ספירת הכדוריות הלבנות הייתה 15.9 (והכי גבוהה שלי) 30/07/2012, ספירת הכדוריות הלבנות הייתה 13.3 האם קיימת סיבה לחשש? אשמח לתשובה בהקדם, היות ואני די פראנויד כרוני. בתודה, יצחק
א. אני צריך לראות את הספירה המלאה. ב. אתה מעשן ?