קרשתיות וטיסה ארוכה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. אני מאובחנת עקב סיפור משפחתי כהטרוזיגוטית לפקטור 5. בת 45,עם 3 הריונות תקינים בעברי.בסתיו הקרוב אני צפויה לנסוע לראשונה בחיי לארה"ב כאשר משך הטיסה הינו 12 שעות. האם פיצול הטיסה לשתיים (5 שעות ו7 שעות) באמצעות נחיתת ביניים של 24 שעות מומלץ? האם טיסות קצרות יותר אך בהפרש של יממה עשוויות להוריד את הסיכון הכרוך ביצירת קריש דם?לחוות דעתך אודה
לקריאה נוספת והעמקה
א. עייני בתשובות קודמות בנושא זה ב. עייני גם באתר העזר למידע נוסף http://hematology.byethost5.com/