בדיקות דם
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תפקודי הכבד שלי גבוהים מאד, ובנוסף הרופא אומר שיש לי אנמיה נורמוציטית. ה-ldl מוגבר[168] אני התחלתי לקחת פוליק אסיד [חומצה פולית] ולוקחת אומקור אחד ליום. לחץ הדם שלי ירד לי [אני לוקחת 100 מג נורמיטן ואוקסר פלוס ווזודיפ 10 מג 1 ביום] יכול להיות שהבדיקות דם מופרעות על ידי הכדורים, האם אפשר לקחת פוליק אסיד ואומקור [אומגה 3] ביחד, יכול להיות שזה מוריד לי את לחץ הדם? ומה יכולה להיות סיבה לרופא לחשוב שיש לי אנמיה נורמוציטית. האם בלבלתי אותך מרוב נתונים? מקוה שלא, פשוט לא יכולה לשאול אותך את כל השאלות. "שיגעו" אותי עם כל הבדיקות, והתשובות הלא מושלמות על ידי הרופאים. צר לי.
לא בלבלת.. פשוט לא רשמת שום דבר שאפשר לדון בו. בראש הפורום יש הסבר כיצד לשאול בצורה שתאפשר מענה.