בעיה בקרישת דם
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. הציעו לי בחורה, שלבן דוד שלה (בן אחות האמא של הבחורה) יש בעיות בקרישת הדם, ועקב כך הוא התאשפז מספר פעמים בילדותו. אין לי מושג על שם המחלה, ואין לי כרגע דרך לברר זאת. לאותה דודה יש 2 בנים ו2 בנות, ומתוכם רק בן אחד חולה. במשפחת הבחורה יש 2 בנים ו3 בנות, ולאף אחד מהם אין בעיה זו. שאלותי הן: 1. מה הסיכוי בערך לילד של הבחורה המוצעת לחלות בזה? 2. שכנים אמרו שהבעיה נוצרה מחיידק מסוים שהילד נדבק בו בינקותו, (ושממילא פה זה לא גנטי). האם אכן קיימת אפשרות שזה רק מחיידק וללא גורם גנטי? תודה
זה לא מעשי לשחק בניחושים... עליך לשאול ב"רחל בתך הקטנה"... אין מה להתבייש
האם יתכן שיש בעיה בקרישת דם כתוצאה מחיידק בגיל הינקות?