חסר ויטמין D
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 40 + תוצאות בדיקת הדם מראות ערך 11 לויטמין D. האם העובדה שאני אנמית משפיעה גם על רמת ויטמין D (הייתי אנמית לפני ניתוח גניקולוגי שעברתי לפני חודשיים וכתוצאה מהניתוח איבדתי דם רב עד כדי רמת המוגלובין 8.7. היום רמת ההמוגלובין 10.1, רמות נמוכות של רכיבי דם נוספים וכן ברזל ופריטיןנמוכים)? האם כדאי לחזור על הבדיקה בעוד זמן מה? תודה
אנמיה לא משפיעה על רמת ויטמין D וזה כל מה שאני יכול להגיד לך בנושא זה. לגבי הספירה והברזל וכל השאר - אם תרצי שאבחן את הבדיקו, קראי את ההנחיות למענה בפורום זה ורשמי את כל מה שצריך, כמוסבר שם. ב"דרך" קראי גם את מהי המטולוגיה....