תוצאות בדיקות ומשמעותן- RDW
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום רב ! בבדיקת דם האחרונה לספירת דם , כל הערכים של בדיקה זו ניתקבלו תקינים ובתווך הנורמה( מבחינת ערכי הייחוס של המעבדה), פרט לערך אחד: "RDW". ניתקבלה תוצאה של %RDW: 14.72 כשערכי הייחוס של המעבדה הם: (11.5-14.5%). שאלתי היא האם יש משמעות לחריגה זו בערכי RDW ואם כן מה השלכותיה? מהו RDW? עליי לציין כי בבדיקות קודמות מעולם לא הייתה לי תוצאה חריגה ב-RDW. לתשובתך אודה שי
כבר עניתי בנושא זה בעבר. כדאי תמיד לחפש תשובות קודמות בנושא השאלה. RDW הוא מדד השונות בגודל הכדוריות האדומות. לא ניתן להתייחס למשמעות ממצא מבודד זה בלי יתר כל התוצאות.
שלום, איך אפשר לקבל (או מה אני צריכה לעשות כדי לראות) את התשובה לשאלתו של שי, גם בעלי נתקל בבעיה זו , בתודה ובברכה,מירי
דר נכבד תוצאות ספירת הדם של rdw הן11.4 מה משמעות הבדיקה.