אנמיה חריפה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר ציצוביץ שלום. אימי חולת mds, לפני כחודשיים החלה בקבלת רקורמון, ההמוגלובין שלה עלה מעט אך היא סובלת מהזריקות. הרופא שלה הציע להחליף לארנספ 300 פעם בשבןעיים. האם מדובר באותו טיפול בדיוק? אם כן מדוע היא לא קיבלה זאת מההתחלה. אודה לך על התיחסותך ירון
א. זו לא אנמיה חריפה. ב. תרופה זו היא וריאציה אחרת של אריטרופויטין. יש גם רקורמון שניתן במינון גבוה פעם בשבוע. ג. העדר העליה בהמוגלובין אינו חייב להיות קשור למינון. רק במיעוט המקרים של MDS יש תגובה מהותית של המוגלובין למתן אריטרופויטין. למה ? אני לא הכתובת לשאלה זו אלא הרופא והקופה שמטפלים בה.
אבי חולה ב MDS הטיפולים שקיבל עד כה לא היטיבו את מצבו קיימת תרופה חדשה למחלה - . REVILMID האם התרופה ישימה לכל משפחת המחלות הנקראת MDS האם התרופה קיבלה את האישורים המתאימים האם נמצאת בסל הבריאות תודה בני