אנמיה חריפה

דיון מתוך פורום  המטולוגיה

26/04/2005 | 10:36 | מאת: ירון

ד"ר ציצוביץ שלום. אימי חולת mds, לפני כחודשיים החלה בקבלת רקורמון, ההמוגלובין שלה עלה מעט אך היא סובלת מהזריקות. הרופא שלה הציע להחליף לארנספ 300 פעם בשבןעיים. האם מדובר באותו טיפול בדיוק? אם כן מדוע היא לא קיבלה זאת מההתחלה. אודה לך על התיחסותך ירון

לקריאה נוספת והעמקה
26/04/2005 | 10:42 | מאת: תשובת מנהל הפורום

א. זו לא אנמיה חריפה. ב. תרופה זו היא וריאציה אחרת של אריטרופויטין. יש גם רקורמון שניתן במינון גבוה פעם בשבוע. ג. העדר העליה בהמוגלובין אינו חייב להיות קשור למינון. רק במיעוט המקרים של MDS יש תגובה מהותית של המוגלובין למתן אריטרופויטין. למה ? אני לא הכתובת לשאלה זו אלא הרופא והקופה שמטפלים בה.

19/12/2005 | 13:18 | מאת: בני

אבי חולה ב MDS הטיפולים שקיבל עד כה לא היטיבו את מצבו קיימת תרופה חדשה למחלה - . REVILMID האם התרופה ישימה לכל משפחת המחלות הנקראת MDS האם התרופה קיבלה את האישורים המתאימים האם נמצאת בסל הבריאות תודה בני

מנהל פורום המטולוגיה