ערכי LYMPHOCYTES

דיון מתוך פורום  המטולוגיה

19/04/2005 | 18:44 | מאת: שירגל

שלום רב לד"ר צבי בבדיקת הדם התגלו אצלי ערכי נמוכים של לימפוציטים:20.8% כאשר 22 גבול תחתון עברתי כריתת רחם לפני כשנתיים-מיומה לאחרונה מרגישה חולשה רבה האם עלי לדאוג חג שמח

לקריאה נוספת והעמקה
19/04/2005 | 19:00 | מאת: תשובת מנהל הפורום

לדאוג ? לאו דוקא.... ב- % לא קובע .... רק המספר המוחלט (מסומן ב- # או abs).

19/04/2005 | 21:20 | מאת: ייני רות

בבדיקות דם שנערכו לי התוצאות היו מעל הנורמה מדוע?

19/04/2005 | 23:00 | מאת: תשובת מנהל הפורום

לא שאלת שום דבר מוגדר.....

10/03/2007 | 11:37 | מאת: הרשקו

בדיקה מראה21.5%מה פרןש המוסג מהזה אומר?

מנהל פורום המטולוגיה