מחלת לוקמיה כרונית
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אבי בן 65 אובחן לאחרונה כחולה בלוקמיה כרונית. הוא אמור להתחיל בשבוע הבא תהליך של כימותרפיה בכדורים. אשמח אם תוכל לפרט מעט על המחלה, הגורמים, דרכי טיפול קיימים, תופעות לוואי של הטיפול ופיתוחים עתידיים אם ישנם. תודה רבה מראש.
יש הרבה סוגים של לאוקמיה כרונית. מה יש לאביך ?
שלום! אנחנו תלמידות תיכון ואנו כותבות עבודה בביולוגיה בנושא מחלת הלוקמיה. חיפשנו באינטרנט, ומצאנו כי המטרה הראשונית של הכימותרפיה ושל ההקרנות היא להשמיד את התאים הממאירים בנוזל סביב המוח וחוט השידרה. אך לא מצאנו תשובה לשאלה מה קורה כאשר תאים אלו מגיעים לשם. נשמח לקבל את תשובתך בהקדם. תודה מראש...
שלום!!! קוראים לי לירון ואני עושה עבודה על מחלה קשה זו(הלוקמיה)......... אני בת 15 ואשמח לדעת עוד על מחלה זאת אני מבקשת שאת התשובות הבאות תישלח בבקשה לאימל שלי.... 1.מה הגורם העיקרי למחלה זו? 2.האם יש סוג של מין(זכר או נקבה) שאצליהם המחלה היא נפוצה יותר? 3.האם מחלה זו יכולה להיבצר בכל מקום בגוף? 4.האם לוקמיה קשורה איך שהוא למערכת העצבים של הבן אדם? 5.איך בן אדם שם לב לתופעות אלו? 6.מה גורמי הסיכון במחלה זו? 7.האם כל סוג של לוקמיה היא בעלת תרופות? 8.האם כאשר בן אדם סובל ממחלה זו יש שינוי בהרגלי אכילתו?? 9.מה אחוז החולים במחלה קשה זו? 10.האם אפשר לנצח מחלה זו? תודה רבה ושב"ה נישמע רק בשורות טובות ..... אשמח אם תחזיר תשובה בימהרה מודה לך ומצפה לתשובה לירון!