CORTISOL-BLOOD
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני 5 חודשים אחרי לידה, ובשל נשירת שיער מאסיבית עשיתי בדיקות דם. בבדיקה זו הערך אמור להיות בין 118-618 ולי יש 1100. רציתי לדעת מה המשמעות של זה?
המטולוגיה זה לא "בדיקות דם"..... פני לרופא משפחה, אנדוקרינולוג וכו'.
אני בת 67 ותוצאות בדיקת הקורטיזול יצאו 695.6 כשהמקסימום הוא 660. ברצוני לדעת מה הפרוש? בתודה
כדי לאפשר מענה לכל שאלה, נא לא לשאול שאלות חדשות בדפים ישנים. אם מדובר בהמשך לשאלה ישנה, נא להכניס הודעה חדשה בדף הראשון עם הפניה מדוייקת להמשך השאלה. תודה. בכל מקרה - שאלתך לא שייכת לפורום זה.
שלום אבקש הסבר מה המשמעות של תוצאות בדיקת קורטיזול כאשר התוצאה 35.1 מול הנורמה שהינה 130-660 אני בת 68 וקיבלתי שני כדורים בלילה שלפני הבדיקה בתודה הדס
שלום אבקש הסבר מה המשמעות של תוצאות בדיקת קורטיזול כאשר התוצאה 35.1 מול הנורמה שהינה 130-660 אני בת 68 וקיבלתי שני כדורים בלילה שלפני הבדיקה בתודה הדס