CORTISOL-BLOOD

דיון מתוך פורום  המטולוגיה

23/03/2005 | 09:07 | מאת: הילה

שלום, אני 5 חודשים אחרי לידה, ובשל נשירת שיער מאסיבית עשיתי בדיקות דם. בבדיקה זו הערך אמור להיות בין 118-618 ולי יש 1100. רציתי לדעת מה המשמעות של זה?

לקריאה נוספת והעמקה
23/03/2005 | 09:13 | מאת: תשובת מנהל הפורום

המטולוגיה זה לא "בדיקות דם"..... פני לרופא משפחה, אנדוקרינולוג וכו'.

10/04/2005 | 21:41 | מאת: מיה

אני בת 67 ותוצאות בדיקת הקורטיזול יצאו 695.6 כשהמקסימום הוא 660. ברצוני לדעת מה הפרוש? בתודה

25/04/2005 | 12:16 | מאת: תשובת מנהל הפורום

כדי לאפשר מענה לכל שאלה, נא לא לשאול שאלות חדשות בדפים ישנים. אם מדובר בהמשך לשאלה ישנה, נא להכניס הודעה חדשה בדף הראשון עם הפניה מדוייקת להמשך השאלה. תודה. בכל מקרה - שאלתך לא שייכת לפורום זה.

20/09/2006 | 10:57 | מאת: הדס בר יוסף

שלום אבקש הסבר מה המשמעות של תוצאות בדיקת קורטיזול כאשר התוצאה 35.1 מול הנורמה שהינה 130-660 אני בת 68 וקיבלתי שני כדורים בלילה שלפני הבדיקה בתודה הדס

20/09/2006 | 10:57 | מאת: הדס בר יוסף

שלום אבקש הסבר מה המשמעות של תוצאות בדיקת קורטיזול כאשר התוצאה 35.1 מול הנורמה שהינה 130-660 אני בת 68 וקיבלתי שני כדורים בלילה שלפני הבדיקה בתודה הדס

מנהל פורום המטולוגיה