לוקראן
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר צבי שלום רב. אימי, כבת 58, סובלת מ - cll מזה 3 שנים. בעזרת תרופה בשם לוקראן ירדו מס' כדוריות הדם הלבנות לכמות תקינה. שאלתי היא: אם יש תופעות לוואי ללוקראן ומה קורה במידה ומפסיקים ליטול את התרופה היות ומס' הכדוריות דם הלבנות ירד ?
טיפול זה אינו מרפא את המחלה ואם מפסיקים את הטיפול הכל יתלקח שוב, במוקדם או במאוחר. ראה http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/81/xPG/249/xFT/158037/xFP/158042 http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/81/xFT/86312/xFP/86325 תופעות לואי http://www.cancerhelp.org.uk/help/default.asp?page=4103