שאלה לגבי תרופת MABTHERA
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אימי חלתה בלימפומה מסוג מאלט לימפומה(שנמצאה רק באזור בלוטות הלימפה הצוואריות) ועליה לעבור סדרה של 6 טיפולים בתרופת MABTHERA . ידוע לנו כי טיפולים כימותרפיים והקרנות מחלישים את המערכת החיסונית. נאמר לנו כי זהו טיפול לא כימותראפי. האם גם השימוש בתרופה זו יגרום לאותה תופעה ותחליש את הגוף?
לקריאה נוספת והעמקה
כפי שהוסבר בעבר, תרופה זו היא נוגדן נגד לימפוציטים הנושאים על פניהם חלבון מסוג CD20. יכולה להיות לכך השפעה גם על לימפוציטים בריאים ופגיעה מסוימת במערכת החיסונית, אבל התועלת הצפויה רבה בודאי יותר מהסיכון.