המוליזה

דיון מתוך פורום  המטולוגיה

11/11/2004 | 12:44 | מאת: נוי

שלום רב, אני בהריון שבוע 28. הופנתי לבדיקות דם לשלילת המוליזה. רציתי לדעת האם המוליזה יכולה לגרום לנזק לעובר. תודה

לקריאה נוספת והעמקה
11/11/2004 | 13:56 | מאת: תשובת מנהל הפורום

השאלה צריכה להיות מופנית לגינקולוג. הדבר תלוי בעיקר בסיבתה, בעצמתה וברמת ההמוגלובין, אבל למה לרתום את העגלה לפני הסוסים ? מי חושד שיש לך המוליזה ? ועל סמך מה החשד ? האם את מדברת על אי התאמת RH ? אם כן - ראי תשובות קודמות בנושא RH.

03/07/2006 | 10:17 | מאת: ריפ

עשיתי בדיקת כבד כדי לקבל תרופה נגד פטריות בבדיקה יש הערה נמצאה המוליזה מה זה אומר לגבי הבדיקה תודה

03/12/2006 | 12:16 | מאת: carmit

בבדיקות הדם נמצאה המוליזה בדגימה כאשר רמת billirubin total היא 2.3 ונרשם שזו רמה גבוהה. רמת ה-ALT אף היא גבוהה 56 מעל ל-37 שהיא הרמה הגבוהה בתחום המותר. מה זה אומר?

מנהל פורום המטולוגיה