המוליזה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בהריון שבוע 28. הופנתי לבדיקות דם לשלילת המוליזה. רציתי לדעת האם המוליזה יכולה לגרום לנזק לעובר. תודה
השאלה צריכה להיות מופנית לגינקולוג. הדבר תלוי בעיקר בסיבתה, בעצמתה וברמת ההמוגלובין, אבל למה לרתום את העגלה לפני הסוסים ? מי חושד שיש לך המוליזה ? ועל סמך מה החשד ? האם את מדברת על אי התאמת RH ? אם כן - ראי תשובות קודמות בנושא RH.
עשיתי בדיקת כבד כדי לקבל תרופה נגד פטריות בבדיקה יש הערה נמצאה המוליזה מה זה אומר לגבי הבדיקה תודה
בבדיקות הדם נמצאה המוליזה בדגימה כאשר רמת billirubin total היא 2.3 ונרשם שזו רמה גבוהה. רמת ה-ALT אף היא גבוהה 56 מעל ל-37 שהיא הרמה הגבוהה בתחום המותר. מה זה אומר?