רמת ferritin נמוכה בדם
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לאחר חודש של לקיחת כדורי ברזל עקב רמת המוגלובין נמוכה, 10.4 להלן תוצאות הבדיקות שנערכה לפני שבוע: המוגלובין: 12.2 ברזל: 109 ferritin: 7.5 transferrin:222 שאלתי היא האם יתכן שמאגר הברזל ברמה מתחת לנורמה בעוד רמת הברזל בדם נמצאת בטווח הנורמה? אם כן, מה הפירוש לכך? והכי חשוב האם יש טיפול ומהו? תודה מראש
קראי תשובות קודמות (רבות) בנושא ברזל, פריטין וכן את המאמר על משק הברזל המופיע בעמוד הפורום.
שלום אני סובלת מבקע סרעפתי ומטופלת בלוסק. לאחרונה החלו הקאות וירידה במשקל חולשה ודפיקות לב בזמן מנוחה.התחלתי ברור מקיף גסטרו (u.s בטן עליונה,צלום קיבה,גסטרוסקופיה,קולונוסקופיה וצלום מעי דק) במהלך הברור בבדיקות דם שנעשו לי נמצא כי רמת הפריטין שלי היא 6.8 שאלתי: האם יש קשר בין הפריטין הנמוך לתחושות שאני מרגישה? (אני בת 50 ובריאה בד"כ)