ונופר עם חוקני בטנזול

דיון מתוך פורום  המטולוגיה

25/10/2004 | 22:00 | מאת: מירב

מאחר וכדורי ציפרוגיס כבר לא משפיעים עלי החליטה הרופאה הגסטרולוגית לתת לי חוקני בטנזול / שאלתי האם אני יכולה להמשיך לקבל עירויי וונופר..?

לקריאה נוספת והעמקה
25/10/2004 | 22:28 | מאת: תשובת מנהל הפורום

כבר שאלת וכבר עניתי לך.

14/11/2004 | 01:28 | מאת: בבאי דני

בס"ד לד"ר ציצוביץ שבוע טוב ! אני יודע שצריך לראות את כלל בדיקות הדם , ובכ"ז באופן כללי ממצא של מעל 30% אאוזינופיליה( כל כך גבוהה ) האם יתכן שמקורו בטפיל או האם הוא מתאים לאלרגיה אזושהי . אציין שזו עליה מתמשכת על פני מספר שנים בילד הנראה ומרגיש בריא . ממצא נוסף המדאיג אותי הוא נוגדינים להפטיטיס A AB חיובי וb surface ab חיובי ( אבל של למעלה מ1000 ! מה זה אומר ??? ) . הילד עבר חיסון להפטיטיס בי . ואם יש אפשרות לשלוח פקס עם הבדיקות אעשה זאת ברצון. בתודה ובברכה דני בבאי

מנהל פורום המטולוגיה