ונופר עם חוקני בטנזול
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מאחר וכדורי ציפרוגיס כבר לא משפיעים עלי החליטה הרופאה הגסטרולוגית לתת לי חוקני בטנזול / שאלתי האם אני יכולה להמשיך לקבל עירויי וונופר..?
כבר שאלת וכבר עניתי לך.
בס"ד לד"ר ציצוביץ שבוע טוב ! אני יודע שצריך לראות את כלל בדיקות הדם , ובכ"ז באופן כללי ממצא של מעל 30% אאוזינופיליה( כל כך גבוהה ) האם יתכן שמקורו בטפיל או האם הוא מתאים לאלרגיה אזושהי . אציין שזו עליה מתמשכת על פני מספר שנים בילד הנראה ומרגיש בריא . ממצא נוסף המדאיג אותי הוא נוגדינים להפטיטיס A AB חיובי וb surface ab חיובי ( אבל של למעלה מ1000 ! מה זה אומר ??? ) . הילד עבר חיסון להפטיטיס בי . ואם יש אפשרות לשלוח פקס עם הבדיקות אעשה זאת ברצון. בתודה ובברכה דני בבאי