ANTITHROMBIN- III

דיון מתוך פורום  המטולוגיה

09/08/2004 | 16:10 | מאת: שי

ד"ר שלום רב! עברתי בדיקת דם ל- ANTITHROMBIN-III התוצאה שקיבלתי :112.36 ערכי הייחוס של המעבדה לבדיקה: 80-120 האם תוצאת הבדיקה תקינה (האם הבדיקה תקינה) לתשובתך אודה שי

לקריאה נוספת והעמקה
09/08/2004 | 18:41 | מאת: תשובת מנהל הפורום

תקין

14/12/2008 | 09:03 | מאת: einatmeg

שלום אודה לכם על התיחסותכם לתוצאות של PROTEIN C- ACTIVITY : 81 ו של : ANTITHROMBIN 76 האם מעידות על קרישיות יתר?? תודה רבה

17/12/2004 | 21:53 | מאת: zizou

דר' שלום רב, עברתי בדיקת דם לקרישתיות יתר והתוצאה היא: ANTITHROMBIN: 125.40 ערכי היחוס של המעבדה הם: 74-114 אני בת 55 ונמצאת במעקב שיגרתי שנים בשל BETA THALASSEMIA MINOR אני סובלת גם מ-MICROVASCULOPATHIA קלה ועקב T.I.A. אני מטופלת ב-PLAVIXמזה 3 שנים. מה היא משמעות תוצאת הבדיקה של ה- ANTITHROMBIN ? אודה לך מאד על תשובתך.

מנהל פורום המטולוגיה