ANTITHROMBIN- III
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום רב! עברתי בדיקת דם ל- ANTITHROMBIN-III התוצאה שקיבלתי :112.36 ערכי הייחוס של המעבדה לבדיקה: 80-120 האם תוצאת הבדיקה תקינה (האם הבדיקה תקינה) לתשובתך אודה שי
תקין
שלום אודה לכם על התיחסותכם לתוצאות של PROTEIN C- ACTIVITY : 81 ו של : ANTITHROMBIN 76 האם מעידות על קרישיות יתר?? תודה רבה
דר' שלום רב, עברתי בדיקת דם לקרישתיות יתר והתוצאה היא: ANTITHROMBIN: 125.40 ערכי היחוס של המעבדה הם: 74-114 אני בת 55 ונמצאת במעקב שיגרתי שנים בשל BETA THALASSEMIA MINOR אני סובלת גם מ-MICROVASCULOPATHIA קלה ועקב T.I.A. אני מטופלת ב-PLAVIXמזה 3 שנים. מה היא משמעות תוצאת הבדיקה של ה- ANTITHROMBIN ? אודה לך מאד על תשובתך.