שאלה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 25 לפני כמה ימים היה לי איבוד ראיה פתאומי לכמה שניות ואחר כך הראייה חזרה אני סובלת מאנמיה ומהשימוטו נשלחתי לבדיקת דופלר צוואר יצא תקין נשלחתי לנורולוג הנורולוג חושב שזה קורה בשל מיגרנה עכשיו הרופא משפחה שלח אותי להמטולוג ואמר שאם הוא ימצא לנכון אולי הוא ישלח אותי לבצע בדיקת דם לתפקודי קרישה יש לציין שהאירוע מאוד מפחיד אותי ואני מאוד רוצה לבצע בדיקת דם לתפקודי קרישה כמובן הרופא משפחה אדיש חושב שזה שום דבר ואני בלחץ נוראי מה דעתך ?
צר לי, אין לי כל מידע או נתונים כדי להביע דעה. מה ברקע האישי או המשפחתי עלול לרמוז לכיוון קיום קרישיות יתר או מה במאורע הנוכחי מצביע על ארוע טרומבוטי או ארוע מוחי רגעי ? אני חושב שקודם כדאי להתייעץ ברופא עיניים ולבדוק גם את קרקעיות העיניים.