כאב צריבה בסטרנום שבעה חודשים לאחר מעקפים

דיון מתוך פורום  ניתוחי לב וחזה

10/06/2023 | 10:23 | מאת: אורי

שלום. שבעה וחצי חודשים לאחר ניתוח מעקפים אצלכם. בסוף החודש בן שישים. לאורך תקופת ההחלמה תמיד הרגשתי את הסטרנום. אם במתיחות אם בתרגילי פיזיותרפיה . לפעמים הרגשה של כמו משקולת קטנה בחזה. לפני חודשים התעוררתי בלילה עם כאב צריבתי בסטרנום. בבוקר הייתי בספק אז הגעתי למיון . שם הייתי בהשגחה יממה עם שתי בדיקות אנזים ומעקב מוניטור ושוחררתי הביתה. אתמול שוב אותה תופעה . כאב צריבתי שאני יכול להרגיש גם בנגיעה. האם יכול להיות שהעצם לא החלימה או שאולי זה נובע כפי שנאמר לי בעבר אצלכם מחוטי הנירוסטה . ברקע אני עושה פעילות מאומצת בשיקום לב. מתאמן ארבע פעמים בשבוע שעה של אימון . השאלה מה עושים. האם להגיע לביקורת מנתח שוב. מה הסיבה לזה. ברקע שלי אני עם דלקות פרקים בלתי מטופלות כרגע בגלל שהפסקתי שימוש בנוגדי דלקת . תודה.

שלום ממליץ בהחלט לקבוע תור במרפאה שלנו. וגם לא הבנתי מדוע לא חזרת עדיין לתרופות הקבועות שלך לדלקת הפרקים טל המרפאה 039377457 בברכה, ד"ר ארי ניימרק

10/06/2023 | 21:55 | מאת: אורי

שלום. אקבע לביקורת כבר מחר. לגבי דלקות הפרקים. עד לתחילת בעיות הלב טיפלתי בנוגדי דלקת שכיום אסור לקחת בשילוב עם מדללי הדם שאני לוקח למחלת הלב. טיפול יותר קשוח לפרקים לא ניסיתי עדיין. חושש מתופעות הלוואי וגם קראתי שחלקם לא עובד עם בעיית הלב. אני מנסה טיפולים אלטרנטיביים שנתנו פתרון חלקי בלבד.

מנהלי פורום ניתוחי לב וחזה