כמה זמן החלמה לאחר הסרת חוטי הנירוסטה בעקבות ניתוח החלפת מסתם

דיון מתוך פורום  ניתוחי לב וחזה

16/01/2021 | 18:04 | מאת: פלורי

שלום פרופסור,אני פלורי ,הסרתי את חוטי הנירוסטה כבר מעל חודש לאחר הכאבים המתמשכים המשונים לאחר הניתוחים שהיו לפני שנתיים בעקבות החלפת המסתם המיטראלי. שמישהו יציל את נפשי ,מבקשת לדעת כמה זמן צריך להתמשך ההחלפה לאחר הניתוח הנוסף להסרת החוטים. מבקשת מזור עצה ותשובה. תודה

פלורי שלום, את מציינת שעברת ניתוח להחלפת המסתם המיטרלי לפני שנתיים ומאז סובלת מכאבים בבית החזה, המליצו לך להוציא את חוטי הנירוסטה ואת זאת עשית לפני כחודש ומאז הכאבים ממשיכים. המלצתי שתקבעי תור במרפאה לניתוחי לב וחזה ביום חמישי שנוכל לראות ולבדוק אותך ולקבל החלטה על המשך הטיפול בתלונות ובכאבים. ניתן לקבוע תור למרפאה בטלפון 039376701 בברכה, ד"ר ארי ניימרק.

18/02/2021 | 20:23 | מאת: פלורי

שלום ד"ר ארי, אני פלורי ת.ז. 026004226,הייתי אצלך במרפאה בלב חזה בקשר לכאבים בבית החזה גם עדיין לאחר ניתוח הוצאת חוטי הנירוסטה.לאחר התיעצות הפנת אותי לבדיקת pet ct.ואכן בצעתי את הבדיקה בבלינסון(כל הנתוחים נעשו בבלינסון) הבדיקה לא יצא מעודד. היום היה לי תור במרפאה אליך עם התוצאות..אבל היות והיית בניתוח נבצר ממני להיפגש איתך. קבעו לי לשבוע הבא. הרופאת המשפחה עיינה ב-pet ct והיא טוענת וכתבה ומבקשת להקדים .שלא ניתן לדחות עוד ועוד את הטיפול! והכרחי להקדים. גם ככה היה העדר טיפול בהתאם נמשך הרבה זמן. יש תוספת עדכון ל-pet ct של הרופא המפענח! בעקבות הדיסק והבדיקה הקודמת באסותא מ-14/9/20והכל מופיע במערכת. אנא צפה בבדיקה וניתן לעיין בבדיקה מאסותא. האם אפשר לשוחח איתי בטלפון ?

מנהלי פורום ניתוחי לב וחזה