שאלות גסות של פסיכיאטרית, זה לגיטמי?

דיון מתוך פורום  סקסולוגיה

01/08/2016 | 11:21 | מאת: גפן

היי, התחלתי ללכת לפסיכיאטרית בעקבות חרדות ומצבי רוח. סיפרתי לה גם שיש לי בעיה עם מיניות מבחינת חדירה אבל שכל שאר הדברים אני יכולה לעשות, ובפגישה השלישית איתה היא היא התחילה לשאול אותי המון שאלות על מיניות. הרגשתי שהיא שואלת אותי שאלות יותר מידי חודרניות למשל האם ידיד שלי ( שיש לנו קשר גם מיני) מנשק אותי בציצי ומנשק אותי בלמטה, היא שאלה אותי אם אני אוהבת את האיבר מין שלו, את הגודל והמראה של האיבר שלו.. שאלה אותי אם אני נגעלת מהזרע שלו..אם זה נוגע בי בבטן או בבגדים.. היא גם שאלה אותי אם אני עושה לייזר במפשעה אז אמרתי לה שעוד לא כי אני מתביישת.. אז היא שאלה אותי את מתביישת שייראו לך את החור? בקיצור, יצאתי מהפגישה בהלם והרגשתי סוג של מוטרדת מינית קצת (וכל הפגישה הייתי בחרדה ועניתי לה בתשובות של כן ולא) הרגשתי אי נוחות בפגישה למרות שהיא כן מאוד נחמדה ולא הצלחתי לאזור אומץ ולהגיד לה שאני מרגישה לא בנוח עם השאלות. אני אשמח לשמוע את דעתך האם זה מקובל לשאול שאלות כאלה, האם היא חצתה גבולות או שאני פשוט כבדה ולא זורמת? תודה רבה

לקריאה נוספת והעמקה

כאשר יש בעיה מינית, מאוד יתכן שהמטפל ישאל שאלות חודרניות. חשוב להקדים ולומר כי אני - המטפל הולך לשאול אותך שאלות מביכות ואם זה לא נעים לך תגידי. אני מבינה שהיא לא עשתה את זה, חבל. אבל היא ניסתה לעזור לך להבין מאיפה הבעיה.

03/08/2016 | 12:30 | מאת: גפן

היי חמדה, תודה על המענה, לאחר עיכול הדברים שהיא אמרה לי מבחינתי זה ללא ספק הטרדה מינית. היא כיוונה את השיחה לנושא המיניות שמבחינתי זה היה נושא שולי כרגע בחיים שלי, הגעתי אלייה בגלל חרדות. בכל אופן שאלות כמו איך אני מורידה שערות למטה, אם גומרים לי על הבטן ואם אני אוהבת את גודל האיבר של ידיד שלי ועוד ועוד, אלו לא שאלות רלוונטיות, היא תיחקרה אותי וראתה שהתפתלתי מולה. היא לא סקסולוגית או מטפלת מינית.. היא פסיכאטרית והיא לא אמורה לתחקר אותי בשאלות כאלה אינטימיות ולהגיד לי כל פעם שאני יפה, זה לא מקצועי. אני רשמתי לך תגובה בגלל שראיתי שרשמת שהיא ניסתה לעזור וזה פשוט צרם לי, רק ניסיתי לקבל אישור להתנהגות שלה ולדעת שאני לא אשמה. בכל מקרה סליחה על ההפרעה.

מנהל פורום סקסולוגיה