אין זיקפה עקב פרולקטין?
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב בן 25 נוטל{CABOTRIM]לאחר ניתוח להסרת גידול "מקרואדינומה, לאחר בדיקה שערכתי טוסטסטורן נורמלי והבנתי ש"ויאגרה לא ממש תעזור האם ישנה דרך לעזור איכשהוא. תודה רבה מראש
העתקתי לכאן תשובה מפורום גידולי מוח: "כניראה מדובר בPROLACTINOMA. הטיפול העיקרי הוא תרופתי. במידה והגידול לא מגיב או מופיעה פגיע בשדה ראיה מומלץ להתייעץ עם אנדוקרינולוג ונוירוכירורג. בברכה דר קנר" ידוע ש'היפרפרולקטינומה' - הפרשת-יתר של פרולקטין - עלולה לפגוע בזיקפה. במצבך לא יעלה על הדעת שתקח תרופה כגון ויאגרה על דעת עצמך! עצתי לך, כעצת ד"ר קנר בציטוט, להתייעץ עם אנדוקרינולוג ונוירוכירורג. בהצלחה!
את האישור ליטול "ויאגרה ניתן לי מרופא אנדקרינולוג אך הבנתי שזה לא ממש אמור לעזור .