חרדת ביצוע
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 29 ומעולם לא הצלחתי לשמור זקפה ולתפקד בפעם הראשונה עם בחורה חדשה, אני יודע שזו בעיה פסיכולוגית ונובע מהתרגשות כי כשהיו לי חברות לאורך זמן הבעיה נעלמה, בימים אלה החלטתי לנסות לקחת ויאגרה (50 מ"ג לפי המלצת הרופא) כדי למנוע מבוכה בפעמים הראשונות עם מישהי חדשה אבל לחרדתי זה גם לא עזר ולא הצלחתי לתפקד. האם ויאגרה לא תעזור לי? לנסות 100 מ"ג ? מה אני אמור לעשות כדי להתגבר על הבעיה?
בעצמך הבנת שזוהי 'חרדת ביצוע' שהגורם לה הוא נפשי ולא גופני: רופאים כמו הרופא שרשם לך ויאגרה הם מקורות רציניים למטופלים עבורי כי עלולה להתפתח תלות פסיכולוגית בויאגרה וממנה קשה להשתחרר הרבה יותר מאשר להתגבר על חרדת הביצוע. למזלך אתה נבון לשאול אחרי גלולה אחת: עצתי לך שתשתף את בת זוגך החדשה בחששותיך בפעמים הראשונות ותשקיע בעינוגה ללא חדירה. כך תרכוש את סבלנותה ותמיכתה והזיקפה תמהר להתאושש. אם לאחר זמן קצר לא יחול שיפור - פנה לייעוץ אצל סקסולוג כמוני והבעייה תעלם. בהצלחה!