העדר זקפה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי כריתה רדיקלית של הפרוסטטה ב1994 . אני בן 84 (מצב גופני טוב . כמוכן עברתי מספר צינתורי לב. עקב עליה ב-PSA רשם לי הרופא הקרדיולוג תרופה וזריקות אנטי הורמונלי (זולדקס וכו' )זה קרה פעמיים לפני מספר שנים ובני המקרים לאחר סיום נטילת התרופות קבלתי אירו ונזקקתי לצינתור. התרופות אכן עזרו להורדת ה-PSA . כעת ה-PSA מתחיל שוב לעלות .ואלה שאלותיי :1) האם בגילי למרות מצבי הגופני הטוב אין יותר מה לעשות לחיזוק האון (הזקפה.) 2) אם האורולוג ירשום לי שוב זולדקס האם לקחת התרופה או לא . 3) האם יש תרופה או תחליף (במצבי ) לחיזוק האון ? תודה מראש אהרן
מוטב שתפנה את שאלותיך לקרדיולוג ולאורולוג המטפלים בך. חזרה לחיי מין תורמת לאריכות ולאיכות החיים ולכן אני מעודד אותך לעשות כן. בהצלחה!