בעיות זיקפה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר בר אילן שלום זאת הפעם השלישית שאני עובר אירוע "של נפילה" בזמן קיום יחסי מין. פעם ראשונה הדבר קרה עקב בעיה (אבן בדרכי השתן) ובפעמיים הנוספות אני לא יודע למה זה קרה לי.לידיעתך אני סובל מלחץ דם סוכרת ומקבל גם טיפול של כדורים וטיפות לגלאוקומה.אני בן 57 והדבר הכניס אותי ללחץ וחרדה.אודה לך אם תוכל לכוון אותי, מה לעשות ולמי עלי לפנות. בתודה מראש נורברטו.
תקלות בזיקפה יתכנו בגילך ובעיקר בגלל מצבך הרפואי. בגלל התקלות האלו התחלת לפתח 'חרדת ביצוע' אותה מוטב שתעצור בהקדם על ידי התייעצות עם סקסולוג התנהגותי כמוני: עליך ללמוד לצאת ממעגל הקסמים בו החרדה פוגעת בזיקפה והכשל בזיקפה מגביר את החרדה וחוזר חלילה! קרא את http://www.sexuality.co.il/qa_answers.php?id=22 ריפוי חרדת הביצוע ובמדת הצורך תרופות לשיפור הזיקפה יאפשרו לך שנים רבות של חיי מין טובים. בהצלחה!
האם טיפול בסורוגייט יכול לעזור לי?