שילוב ויאגרה עים תרופה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לד'ר בירן אילן. אני אלמן בן 78 . בריאותי סבירה באופן יחסי ( נוטל בקביעות חצי כדור '' דרלין'' עקב רעד תורשתי בידיים ) . לפני שלוש שנים עברתי ניתוח כריתת כליה עקב גידול ( שהתברר בדיעבד כשפיר , תודה לאל ) ואילו לפני 25 שנה , עברתי ניתוח כריתת פרוסטטה . נכון לעכשיו , האים אתה חושב שכדאי שאלך לרופא שירשום לי ויאגרה ? בתודה , יצחק .
לקריאה נוספת והעמקה
אני מאד מעודד אותך להיות בגילך פעיל מינית! בקש את רופא המשפחה שלך לרשום לך תרופה מתאימה והוא ידע לקחת בחשבון את מצבך הרפואי. בהצלחה!