האם סרוגיט יעזור באיבוד יכולת אורגזמה עקב תרופה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני גבר. התפקוד המיני שלי היה תקין. בעיקבות תרופה נגד דיכאון שהתחלתי לקחת איני מסוגל יותר להגיע לאורגזמה (החשק והזיקפה בסדר). האם טיפול בסרוגייט יכול לעזור במקרה כזה? תודה
שלום ז. אתה מערב 2 סוגיות: 1. פיתחת 'שפיכה מעוכבת' שהיא קושי או חוסר יכולת לפלוט זרע ביחסי מין. מאד יתכן שהגורם לכך הוא אכן הטיפול נוגד הדכאון, תרופות ממשפחת SSRI. 2. הטיפול המומלץ הוא חיפוש תרופה שאינה מעכבת את השפיכה בשילוב טיפול זוגי סקסולוגי התנהגותי. את הטיפול הזוגי מומלץ שתעשה עם בת זוגך. רק כאשר למטופל אין בת זוג משלבים בטיפול ההתנהגותי בת זוג חלופית - סרוגייט. את כל אלה הסברתי לך בשיחתנו בטלפון וכולי תקוה שכך תשיג שיפור באיכות החיים שלך ושל רעייתך. בהצלחה!