שאלה על תנוחות
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בחור בן 30 ....יש לי קצת חרדת ביצוע...התנוחה שהכי מגרה אותי היא שחברה שלי על 4 ואני חודר לנרתיק ומצליח לשמור זיקפה...בשער התנוחות לא הולך לי והוא נופל...א-אני שמח שאני מצליח לפחות בתנוחה שאני אוהב.ב-מה הבעיה לדעתך שהולך לי רק בתנוחת דוגי סטייל? וג-האם ויאגרה תעזור לי להצליח בעוד תנוחות?...חשוב לציין שאני מאוד אוהב טוסיקים....מה אתה מציע לי לעשות תודה מראש זוהר...מחכה לתשובה ועזרה.
איבחנת את בעייתך כ'חרדת ביצוע' שהיא למעשה קשיי זיקפה כתוצאה מחרדה שמא תכשל הזיקפה. הדרך להתגבר על הבעייה ולאפשר לך להנות באמת מיחסי מין ובתנוחות שונות מתחילה באבחון מקצועי של הבעייה וסיבותיה וממשיכה בטיפול מתאים שהינו פסיכוסקסולוגי התנהגותי ולא תרופתי! מכאן תבין שאיני ממליץ על ויאגרה או דומותיה כי הבעייה לא תיפתר ואתה עלול גם לפתח תלות פסיכולוגית בתרופה המיותרת ולהאלץ לעבור גמילה ממנה! כדאי שתענה בפירוט על השאלון http://www.sexuality.co.il/test.php ואחזור אליך עם עצתי והמלצותי.