אי שפיכה[שפיכה אחורית]
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני גבר בין 61עברתי ב1992 TUIP בגין הפרעות מסוימות וכאבים במתן שתן ולאחריו. לאחר מכן כמות הזרע בשפיכה הלכה ופחתה וגם בזמן השפיכה זה היה יותר כמו נזילה מאבר המין ולא השפרצה. אנרו לי לפני הניתוח על "תופעת לוואי, שכזאת והאמת שמעולם זה לא הפריע. אשתי היקרה גם נכנסה להריון אך לצערינו העובר לא נקלט . לאחרונה השפיכה נעלמה לחלוטין. מה הסיבה שלאחר 16 שנים מהניתוח היא פסקה. אני לוקח קלונקס ואומניק ולאחרונה קדקס, האם יש קשר לתרופות. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
אנא פנה לפורום אורולוגיה השכן.