עזרתך חמדה - רתיעה ממין

דיון מתוך פורום  סקסולוגיה

27/10/2019 | 21:35 | מאת: מיואשת

היי, בניגוד לכל המתבגרים ל מינהם שישר קופצים למים ומתנסים ובכלל כל מה שקורה היום... אני רחוקה שנות אור משם. אני לא יודעת אם זה חינוך כי הרי יש גם בתים של חינוך שמרני ועדיין יש יצרים וסקרנות. אני חושבת שיש לי בעיה רצינית עם אינטימיות גופנית, עירום ושלא לדבר על סקס מלא. יכול להיות שאני "חושבת יותר מידי" כלומר אם כולם מדברים ע חתיכים וחתיכות מה מושך ומה לא ובסוף שוכבים סתם עם מישהיא שהיא אפילו לא בכיוון של מהממת.. אז אפשר לומר שיצר החרמנות גבוה ולא מגעיל אותם כלום ולא מתבישים בגופם ולא חושבים מה יגידו עליהם אח"כ. ואולי גם לא מחפשים קשר עמוק. לא שופטת חלילה... אני רק מנסה לומר שהכל אצלי קשה! אני לא שולטת בהרגשה שלי. אז נתחיל מזה שאני לא מאוננת או לא חושבת על מין ולא מרגישה קנאה שלהיא יש חבר או שהתנשקה או שהתנסתה. אני לא באה מהמקום הזה. אני פשוט חושבת על אופציה לחבר ומה שיהיה יהיה עם הזמן אבל זה לא כך בכלל. יש יש מגע על הדייט הראשון כאילו אנחנו החברים הכי טובים כשבעצם אין עוד כלום.. קשה לי עם זה הן בחינת בלבול רגשי ובעיקר חוסר נעימות עם המגע. שהרי מגע יכול להיות נעים ומגע יכול להיות הטרדה ( מקווה שהבנת אותי). אז המגע מבחינת הוא כמו הטרדה ולא נהנית ממנו אני מדברת ממש על מגע מינמנלי בדייטים ראשונים. כשבחור מרגיש רתיעה הוא נוטש.. יש תמיד את השאלה מתי היה חבר וכמה זמן? אז זהו שאצלי אין כי כל הקטע הגופני ולהגיע למיטה קשה לי מאוד מאוד. ואני לא מבינה את עצמי הרי יכלו להיות לי אלף ניסיונות סה לא שאני לא מושכת. הבעיה היא אצלי שאני לא מחוברת לגופי. היום יותר מחוברת כי פחות ביקורת יש עליו אבל עדיין אני לא מתה עליותמיד אמצא משהו שאני לא אוהבת בעצמי וקשה לי. לכן המקום של בחור מכיל ומקבל חשוב... ואין לי את זה ולאף אחד אין סבלנות... דוגמא: יצאתי הבחור אמר שהחזה שלי קטן, בא ישר לנשק אותי פשוט נלחצתי והלכתי כי כבר נמאס לי. אח"כ בטלפון אמרתי לו מה חשבת שיקרה? וזהו... אין יותר קשר. הוא נעלב ממני... ראה את זה שחתכתי כדחיה. פשוט נמאס לי שמתיחסים אלי כגוש בשר ומדברים על סקס בדייט ראשון וכל מה זורם לזוגיות על העבר. מה את ממליצה לי לעשות? כי אני לא מרגישה שאני יכולה להשתנות בשבילם? אני צריכה יותר זמן מאחרות בשביל מיטה ואני לא רוצה לעבור מיטות.

לקריאה נוספת והעמקה

לרתיעה ממין יש סיבות רבות מוגוונות בעיקר לנשים. טיפול ממוקד בענין יכול לעזור לך להתמודד עם הבעיה. אם תרצי לבדוק את זה יותר לעומק ואת גרה באיזור המרכז את מוזמנת ליצור איתי קשר 054-4390916 חמדה.

03/11/2019 | 19:58 | מאת: מיואשת

היי, השאלה כמה זמן לוקח טיפול כזה? וגם האם זה מצריך טיפול פסיכולוגי? כי בעבר אמרו לי שכל הקטע הרגשי זה פסיכולוג ואילו סקסולוג הוא יותר מתעסק בבעיות טכניות

טיפול מיני משולב עבודה על המיניות ועל תפיסת גוף, עמדות בתחום המיני הוא - במהותי כטיפול פסיכולוגי רק יותר ממוקד בעניינם האלה ספציפית.

מנהל פורום סקסולוגיה