כאבי גב בהריון ומזרון מגנטים
דיון מתוך פורום כירופרקטיקה ובריאות הגב
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום שמי מירי אני בהריון בחודש שישי יש לי מזרן מגנטים של ניקן ולאחרונה התחילו לי כאבי גב בלתי נסבלים ואני כבר לא יכולה לעבוד. האם זה בסדר לישון על המזרן מגנטים? או שיש לו השפעה על ההריון?? אשמח אם תחזרו אלי בהקדם
מירי שלום, אינני מומחה למגנטים או לבריאות העובר, כך שהייתי מפנה את השאלה הספציפית הזו לרופא הנשים שלך או לחברה ממנה רכשת את המיזרון. כאבי גב בזמן הריון הם דבר נפוץ שחשוב לטפל בו. אני מציע שתגשי לכירופרקט או אורטופד על מנת לקבל טיפול הולם. בהצלחה במהלך ההריון, ד"ר יואב מוריץ המרכז לכירופרקטיקה שיקומית במודיעין 08-9266335 המרכז הרפואי אסף-הרופא
לגבי ניקן -אני קצת מכירה את המוצר, אבל לא לעומק. מה שכן - לא הייתי ישנה על מגנטים בהריון!! זה יכול להיות מסוכן! (אני אומרת זאת כמטפלת לנשים הרות רבות וכמטפלת ברפואה סינית!!) לגבי כאבי הגב, אחרי שתחליפי את המזרון, אם ימשיכו (אני מקווה שלא) - אשמח לעזור! עינת ברקן מומחית להריון ברפואה משלימה www.eynatbarkan.com