טיפול כירופרקטי לאישה בת 70 הסובלת מאוסטואופרוזיס
דיון מתוך פורום כירופרקטיקה ובריאות הגב
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אימי אישה בת 70 הסובלת מאוסטואופרוזיס ומטופלת בכדור אקטונל מזה מספר שנים. סובלת מזה מספר שבועות מכאבים חזקים בשכם שמאל ובכתף עם הרגשת נימול מתחת לבית השחי. כדורי ההרגעה לא עוזרים. ביצענו CT ואלה התוצאות. הודגמו שינויים ניוונים קלים ביותר בגופי החוליות, במפרקים הפאצטלים והאונקו וורטרבלים. הנקב הבין חולייתי בקוטר תקין. התעלה הספינאלית הגרמית בקוטר תקין. יש לציין בגובה C5-6 המרווח הבין חולייתי מוצר. בגובה C2-3: בקע דיסקי אחורי, לא גורם ללחץ על שק התקאלי. בגובה C5-6 בקע דיסקי אחורי קטן גורם ללחץ על שק התקאלי. לא הודגמו בקעים דיסקיים ביתר הסריקה ברצוני לדעת האם ניתן לטפל בה ע"י כירופרקט, למרות הגיל ולמרות שהיא חולת אוסטואופרוזיס. האם הטיפול הכירופרקטי יכול לגרום לשברים בחוליות? או לנזק אחר? בברכה
שלום מרדכי, כן, ניתן לטפל באימך בכירופרקטיקה. הבעיות שתוארו מתאימות לתחום זה. היעילות והבטיחות של טיפול כירופרקטי גדולה מזו של הטיפול התרופתי. ניתן לטפל בה בשיטות טיפול כירופרקטיות עדינות מאד ללא חשש לפגיעה בעצמות. בהצלחה. ד"ר יובל געש http://drgaash.googlepages.com