האם הד"ר מכיר את מיטת CERAGEM ?
דיון מתוך פורום כירופרקטיקה ובריאות הגב
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש במיטה הזאת גלגלת שזזה מלמעלה למטה לאורך כל הגוף. עם חימום אינפרא-אדום http://il.ceragem.net/product/product_overview.asp האם אתה מכיר ? האם זה דבר טוב? יש שם באתר התנסות וירטואלית.. תודה.
שלום שמעתי על המוצר אך לא התנסתי בו בעצמי ולא נתקלתי באדם שניסה ויוכל להחוות דעה לכאן או לכאן. בברכה.
נותחתי לאחרונה מהסרת גדול בגבי האם רצוי להשתמש במיטה בחום האינפרא אדום
נותחתי לאחרונה מהסרת גדול ב[email protected]גבי האם רצוי להשתמש במיטה בחום האינפרא אדום
אינפרה אדום זה חום של גוף שלנו. אין שום הגבלה בחום הזה. פרטים- [email protected]
www.ceragem.net www.il.ceragem.net סרגם דבר טוב, רק צריך להתמיד ולעשות סדרת טיפולים
יש לי מיטת עיסוי sm10 של גייד-עזרה טבעית שרכשתי לאחר שסבלתי כאבי גב במשך 8-9 שנים ללא פיתרון ממשי מהרפואה הקונבציונאלית ומאז שהתחלתי להשתמש אני אדם חדש, פשוט המיטה שלהם טובה וזולה יותר יחסית לאחרים, שמעתי על המון סיפורים של אנשים שהעיסוי במיטה עזר להם מאד לדעתי כל מי שיש לו בעיות רפואיות ללא פיתרון חייב לנסות, גם כייף וגם מועיל אתר החברה www.123p.biz