האם הד"ר מכיר את מיטת CERAGEM ?

דיון מתוך פורום  כירופרקטיקה ובריאות הגב

01/01/2008 | 13:03 | מאת: שול

יש במיטה הזאת גלגלת שזזה מלמעלה למטה לאורך כל הגוף. עם חימום אינפרא-אדום http://il.ceragem.net/product/product_overview.asp האם אתה מכיר ? האם זה דבר טוב? יש שם באתר התנסות וירטואלית.. תודה.

לקריאה נוספת והעמקה
01/01/2008 | 22:58 | מאת: ד"ר צחי כהן

שלום שמעתי על המוצר אך לא התנסתי בו בעצמי ולא נתקלתי באדם שניסה ויוכל להחוות דעה לכאן או לכאן. בברכה.

05/03/2009 | 06:54 | מאת: ruti

נותחתי לאחרונה מהסרת גדול בגבי האם רצוי להשתמש במיטה בחום האינפרא אדום

05/03/2009 | 06:56 | מאת: ruti

נותחתי לאחרונה מהסרת גדול ב[email protected]גבי האם רצוי להשתמש במיטה בחום האינפרא אדום

25/05/2009 | 14:08 | מאת: Mary

אינפרה אדום זה חום של גוף שלנו. אין שום הגבלה בחום הזה. פרטים- [email protected]

25/05/2009 | 14:03 | מאת: Mary

www.ceragem.net www.il.ceragem.net סרגם דבר טוב, רק צריך להתמיד ולעשות סדרת טיפולים

07/08/2011 | 18:33 | מאת: רותם

יש לי מיטת עיסוי sm10 של גייד-עזרה טבעית שרכשתי לאחר שסבלתי כאבי גב במשך 8-9 שנים ללא פיתרון ממשי מהרפואה הקונבציונאלית ומאז שהתחלתי להשתמש אני אדם חדש, פשוט המיטה שלהם טובה וזולה יותר יחסית לאחרים, שמעתי על המון סיפורים של אנשים שהעיסוי במיטה עזר להם מאד לדעתי כל מי שיש לו בעיות רפואיות ללא פיתרון חייב לנסות, גם כייף וגם מועיל אתר החברה www.123p.biz

מנהל פורום כירופרקטיקה ובריאות הגב