בריחת שתן לאחר לידה

דיון מתוך פורום  צניחת רחם, דליפת שתן ובעיות בתחום האורוגינקולוגיה

07/03/2004 | 18:06 | מאת: לילי

ילדתי לפני חודשיים וחצי,מזה שבוע יש לי בריחת שתן קלה .איפה ניתן לקבל מידע והנחיות לגבי תרגול שרירי רצפת האגן? לאיזה רופא לפנות במידה והבעיה לא נפתרת?

לקריאה נוספת והעמקה
09/03/2004 | 09:41 | מאת: ד"ר קונדריאה

מזל טוב אני ממליץ לך קודם לפנות לאורוגינקולוג או לרופא המשפחה לשלול דברים פשוטים כמו דלקת בדרכי השתן. במדה ויהי צורך כדי לבצע פסיוטרפיה דרך מכון מוכר שיש בבתי חולים ובקופות. בברכה

14/03/2004 | 12:04 | מאת: גלינה

שלום! אני ממליצה לבקר אתר: www.yudtet.co.il יש איפשרות להזמין לניסיון בחינם פדים לאחר לידה במקרים בריחת שתן. באיכות מעולה באספקה דיסקרטית עד הדלת לפרטים נא להתקשר : 067-629005 או 03-9247033 רוצה להתרגל לחיים טובים יותר ?

מנהל פורום צניחת רחם, דליפת שתן ובעיות בתחום האורוגינקולוגיה