קושי להוציא שתן
דיון מתוך פורום צניחת רחם, דליפת שתן ובעיות בתחום האורוגינקולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בת 38, לאחר 2 לידות, אחת מהן ואקום. (לאחר מכן היתה אצירת שתן והייתי עם קטטר). כיום בהריון שבוע 12, מרגישה שאם מתאפקת מאוד מתקשה להוציא שתן. בלילה אף הגעתי לבית חולים אולם לאחר מאמץ רב לעשות רבות הצלחתי להוציא את השתן. האם יש מה לעשות עם זה בהריון? מה לדעתך יכולה להיות הבעיה? מפחדת שעם התקדמות ההריון תהיה בעיה קשה יותר להתרוקן.
שלום רב, קושי במתן שתן בשלב מוקדם של ההריון בדרך כלל נובע מתנוחת הרחם ההריוני, ומתאפיין בהעלמות הבעייה עם התקדמות ההריון. ממליץ לך להיות במעקב לגבי שאריות השתן שלך, ולבדוק אם את זקוקה לצינטור השלפוחית. החלק האופטימי הוא שהבעייה חולפת תוך 2-3 שבועות. ב ב ר כ ה דר. מני אלקלעי