חיידק בשתן בריחת שתן
דיון מתוך פורום צניחת רחם, דליפת שתן ובעיות בתחום האורוגינקולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 70, חטפתי בית חולים באשפוז חיידק פרוטאוס מירביליס, כל האנטיביוטיקה לא עוזרת, וזה כבר כ5 חדשים. מלבד זה יש לי לחץ לשתן, מתעטשת משתעלת בריחת שתן, אין לי רחם ושחלות, ואני לא יודעת מה לעשות. אני כל היום שומרת על הגיינה, לוקחת אנטיביוטיקות, וזה לא עובר. מה עלי לעשות, האם לעשות פזיוטרפיה, ואיפוא , איך לשמור על הגיינה הכי טובה, והכי חשוב איך להיפטר מהחיידק הזה. תודה.
שלום רב, בחיידק עמיד יש לעיתים לטפל תקופה ממושכת , ויש להתייעץ במומחה למחלות זיהומיות אם הבעייה קיימת 5 חודשים. להעכרתי דליפת השתן אינה בהכרח קשורה לזיהום הכרוני שלך. עלייך לעבור הערכה אורוגינקולוגית מלאה. ב ב ר כ ה , דר. אלקלעי