בריחת שתן
דיון מתוך פורום צניחת רחם, דליפת שתן ובעיות בתחום האורוגינקולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר שלום רב זה שנתיים אחרונות אני סובלת מבריחת שתן במזן מאמץ ( צחוק התעטשות וכד') אני בת 40. לפני כשמונה חודשים עשיתי בדיקת אורודינמיקה והוחלט לעשות לי ניתוח T.V.T (לאחר שהיה כתוב בתוצאה של אורודינמיקה: "בוולסלוה מופיע דלף ניכר של שתן LPP= 98 ס"מ מים). שאלותי: 1. ביקשתי לעבור את הניתוח בהרדמה מלאה (אני מפחדת מאפידורל) ולא כל כך מעוניינים בטענה שזה יותר מוצלח באפידורל מדוע ? 2. האם יש מוגבלות מסויימת לאחר הניתוח לטווח הקצר (ההחלמה) או מוגבלות לכל החיים. 3. איזה בית חולים הכי מומחה בארץ בנושא זה ? (הציעו לי את בי"ח מאיר) 4. הבנתי שניתוחים אלה עושים לאחר גיל 50 האם כדאי לדחות אותו ? ד"ר עד עכשיו לא עשיתי את הניתוח בגלל הפחד מאפידורל ובכלל פחד שיפגעו לי במשהו אנא ענה על שאלותי. נעמי
שלום . האם ניסית לחזק את שרירי רצפת האגן בעזרת תרגילי קגל ? ( ישנה שיטת ביו-פיבק שבעזרתה לומדים לזהות את השרירים של רצפת האגן ) שווה להתענין בדרך זו לפני שהולכים לנתוח !
שלום אין כל הכרח לבצע את הניתוח בהרדמה כללית המגבלה מנוחה שבוע בבית בית החולים ליולדות ליס ניתן לבצע בהרדמה כללית או אפידורלית הניתוחים מבוצעים בכל גיל
1 ניתן לבצע בהרדמה כללית 2אין מגבלות אחרי הניתוח 3 ביהח ליס 4 אין כל מגבלות גיל